Deken Hanneman Stichting

De Deken Hanneman Stichting wil graag het ‘zorgen voor elkaar’ stimuleren. We hebben een bestand met betrouwbare vrijwilligers (die we persoonlijk kennen en die een verklaring omtrent het gedrag hebben ingeleverd), die klaarstaan om de handen uit de mouwen te steken voor een medemens die het goed kan gebruiken.

De Deken Hanneman Stichting is opgericht omdat Deken Hanneman zaliger in het kader van de Heiligdomsvaart 2018 graag een blijvend project op wilden zetten. Dit is opgepakt door de 3 binnenstadse kerken en is De Deken Hanneman Stichting geworden. Maar zowel qua vrijwilligers als qua cliënten is iedereen welkom, ongeacht leeftijd, rang, stand of religie!

De Deken Hanneman Stichting is aangesloten bij de landelijke organisatie Hulp in Praktijk (HiP), die al in meer dan 30 steden in Nederland soortgelijke projecten ondersteunt. Wij profiteren van hun expertise, ervaring en hun innovatieve technische voorzieningen.

Ons bestuur bestaat uit:

Dhr. Lou Brans Brabant
Secretaris:
Mevr. Elly de Haan
Penningmeester:
Dhr. Jack Timmermans
Lid:
Dhr. Roger Ruijters
Dhr. Stan Hoen

Projectcoördinator:
Mevr. Peggy Thekkaekurikattukunnal-Braeken
Helpdeskmedewerkers:
Mevr. Anita Raemakers-Zwakenberg
Dhr. Youri Burkard (via Envida)

Ons Comité van Aanbeveling bestaat uit:

Dhr. Theo Bovens, gouverneur Provincie Limburg 2011-2021
Mevr. Annemarie Penn-te Strake, burgemeester Maastricht

Onze bestuurders ontvangen geen beloning voor hun werkzaamheden.
De projectcoördinator en helpdeskmedewerker zijn betaalde functies.
Vrijwilligers kunnen in aanmerking komen voor een reiskostenvergoeding.

Voor ons Jaarverslag 2023, klik hier.
Voor het Anbi formulier over 2023, klik hier.